Framtidens säljare och marknadsförare behöver jobba på ett nytt sätt för att kunna möte kunden. Det handlar om ett kundbemötande som är anpassat till de kanaler där kunderna finns och till den köpresa som kunden tar sig igenom innan ett beslut. I komplexa B2B-miljöer är fler än 7 personer inblandade i ett affärsbeslut, så vikten av att kunna nå många med olika budskap är stor.

I sina föreläsningar berättar Oliver om hur du kan tänka kring modern försäljning, hur du mäter rätt saker i din marknadsföring samt kanske den viktigaste komponenten – hur blir du unik?

Boken Skapa värde eller dö har vuxit fram under åren och i den har Oliver samlat sin erfarenhet som företagare och föreläsare. En av de föreläsningar som Oliver erbjuder utgår även från boken och värdeskapande.

"Vi är supernöjda med Oliver! Han föreläste på ett pedagogisk och utmanande sätt för vår organisation och förmedlade precis de budskap vi hade hoppats på. Han byggde upp sin argumentation på ett mycket bra sätt och levererade en del sanningar som vi tyckte var väldigt bra. Oliver skötte även förarbetet inför sitt uppdrag på ett professionellt sätt och vi hade en bra dialog hela vägen. Mycket bra engelska dessutom. Raka femmor helt enkelt!"

Ägare och grundareGlobalt industriföretag

Skapa värde eller dö!

Hur förblir du relevant som säljare i en värld av automatisering?

Modern prospektering

Hitta nya kunder med moderna verktyg och processer

Social Selling som ger affärer

Hur du använder värdeskapande kommunikation i din digitala försäljning